Kupuj bez obaw

U nas zawsze możesz zwrócić niewykorzystane produkty. Pamiętaj, że zwracane produkty muszą być pełnowartościowe i nie mogą nosić śladów użytkowania.

Zwróć w sklepie

Kiedy zdecydujesz się na zwrot, wystarczy, że dostarczysz produkt do sklepu.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak zwrócić niewykorzystane produkty, skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem: 

(+48) 690 680 690

  • Jak złożyć reklamacje?

    Skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem:

    (+48) 690 680 690

    Przed złożeniem reklamacji przygotuj:

    • Numer zamówienia
    • Dowód zakupu
    • Kartę gwarancyjną, jeżeli korzystasz z uprawnień wynikających z gwarancji.
  • Jak sprawdzić status reklamacji?

    Skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem:

    (+48) 690 680 690

    Do sprawdzenia statusu przygotuj:

    • Numer reklamacji widniejący na protokole reklamacyjnym

     

  • Praktyczne wskazówki

    Szanowny Kliencie! Pamiętaj o kilku ważnych wskazówkach:

    1. Przy zakupie odbierz wszelkie dokumenty związane z produktem np. instrukcję obsługi i montażu czy kartę gwarancyjną.
    2. Zachowaj dokumenty potwierdzające zakup produktu.
    3. Sprawdź czy zakupiony produkt jest pełnowartościowy.

Jak złożyć reklamacje?

Skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem:

(+48) 690 680 690

Przed złożeniem reklamacji przygotuj:

  • Numer zamówienia
  • Dowód zakupu
  • Kartę gwarancyjną, jeżeli korzystasz z uprawnień wynikających z gwarancji.

Jak sprawdzić status reklamacji?

Skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem:

(+48) 690 680 690

Do sprawdzenia statusu przygotuj:

  • Numer reklamacji widniejący na protokole reklamacyjnym

 

Praktyczne wskazówki

Szanowny Kliencie! Pamiętaj o kilku ważnych wskazówkach:

  1. Przy zakupie odbierz wszelkie dokumenty związane z produktem np. instrukcję obsługi i montażu czy kartę gwarancyjną.
  2. Zachowaj dokumenty potwierdzające zakup produktu.
  3. Sprawdź czy zakupiony produkt jest pełnowartościowy.

Masz pytanie?
 

Konsultanci naszej Infolinii są do Twojej dyspozycji: