- Usługa wymiarowania wnętrza kuchennego
- Usługa montażu mebli kuchennych
- Usługa montażu mebli modułowych Atomia
Podstawowa usługa montażu mebli obejmuje kompletny montaż szafek kuchennych oraz uchwytów.
W zakresie oferty znajdują się również usługi dodatkowo płatne wg cennika zamieszczonego na stronie:
- montaż blatów kuchennych, w tym ich docięcie
- instalacja - zabudowa sprzętu AGD
- podłączenie sprzętu AGD do zasilania
- podłączenia hydrauliczne
- podłączenia elektryczne, w tym otwory pod gniazda elektryczne
- podłączenia gazowe
- podłączenia oświetlenia instalowanego w zabudowie kuchennej
- montaż szafek z formatek meblowych
- przeróbki stolarskie szafek kuchennych (spłycanie, zwężanie, skracanie) bez ingerencji we fronty
- łączenie blatów w narożniku na zacięcie plus śruby rzymskie
- łącznie blatów po długości - parapet/wyspa na śruby rzymskie
- montaż listew przyblatowych
- wycięcie otworów pod zlew i płytę indukcyjną
- montaż zlewu i baterii
- montaż ścianek bocznych mebli i nóg blatu
- szlifowanie i olejowanie blatu drewnianego
- montaż paneli wykończeniowych ścian, np. dekorów szklanych
- kompleksowy demontaż mebli kuchennych
Koszt usługi wymiarowania kuchni wynosi 150 zł w strefie 1. W pozostałych strefach należy doliczyć koszt dojazdu do klienta. Zapoznaj się ze szczegółowym cennikiem.
Koszt usługi montażu mebli kuchennych wynosi standardowo 25% wartości zakupionego zestawu mebli w strefie 1. W pozostałych strefach należy doliczyć koszt dojazdu do klienta.
Na wartość zestawu mebli (od której naliczana jest wysokość opłaty za usługę montażu) składa się wartość zabudowy meblowej wraz z frontami, cokołami, nóżkami, gzymsami i formatkami meblowymi oraz wartość oświetlenia i wyposażenia wewnętrznego szafek. Minimalna opłata za usługę montażu to 500 zł. Do opłaty może zostać doliczony koszt dojazdu wg osobnego cennika. Dowiedz się więcej tutaj.
Wartość sprzętu AGD nie wlicza się do 25% ceny za montaż. Montaż sprzętu liczony jest według cennika.
Koszt dojazdu zależy od odległości między miejscem realizacji zleconej usługi a sklepem Castorama, w której jest ona zamawiana. Są więc 2 możliwości: bezpłatny dojazd w ramach usługi jeśli miejsce jej realizacji znajduje się w strefie dojazdu A, albo opłata za dojazd wg stawki określonej w cenniku jeśli miejsce realizacji usługi znajduje się poza wyznaczoną strefą A. Szczegółowy cennik kosztów dojazdu do Klienta dla każdej firmy świadczącej usługi znajduje się na stronie Castorama.pl.
Obecnie takie usługi świadczone są w ponad 20 sklepach Castoramy w różnych częściach Polski. Sukcesywnie oferta usług będzie rozszerzana na kolejne lokalizacje i docelowo ma być dostępna we wszystkich sklepach Castorama.
Termin wykonania usługi ustalany jest indywidualnie i zależy od potrzeb Klienta oraz dostępności ekip montażowych. Firmy montażowe proponują konkretny termin realizacji usługi po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji od Klienta.
Tak, najpóźniej na 48 h przed ustalonym terminem realizacji usługi można z niej zrezygnować kontaktując się bezpośrednio z firmą realizującą zlecenie. W takiej sytuacji Klient otrzyma zwrot wpłaconej wcześniej opłaty rezerwacyjnej.
Tak, istnieje taka możliwość. Należy to zrobić najpóźniej na 48 h przed pierwotnie ustalonym terminem usługi, kontaktując się bezpośrednio z firmą realizującą zlecenie.
Tak, jest taka możliwość. Klient może wybrać paragon lub fakturę.
Firmy montażowe badają satysfakcję klientów dotyczącą świadczonych przez nie usług. W zależności od dostawcy, losowo wybrany albo każdy klient może podzielić się swoją opinią o zrealizowanej usłudze. W Castoramie dbamy o to, by nasi Klienci byli zadowoleni, dlatego możesz zostawić swoją opinię także bezpośrednio u nas. Każda Twoja uwaga jest dla nas bardzo ważna. Podziel się nią z nami, nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji. (+48) 690 680 690
Na ten moment oferta nie przewiduje kompleksowego demontażu starych mebli kuchennych. W sklepach współpracujących z firmą No Limit można jednak zamówić demontaż sprzętu AGD i blatów kuchennych.
Możesz umówić się na spotkanie w sklepie lub sesję online. Ty decydujesz, który model projektowania odpowiada Twoim oczekiwaniom i potrzebom. W sklepie możesz odbyć sesję projektowania z projektantem (kompleksowy projekt) bądź z doradcą (wizualizacja mebli). Na sesję projektowania (kompleksowy projekt) możesz umówić się też online. Bez względu na rodzaj spotkania możesz skorzystać z 3 sposobów umawiania sesji: bezpośrednio w sklepie (listę sklepów znajdziesz tutaj), za pomocą narzędzia do rezerwacji terminów, a także telefonując na Infolinię pod nr (+48) 690 680 690.
Kompleksowy projekt kuchni (meble, ściany, instalacje elektryczne, podłogi, oświetlenie itp.) z Projektantem Wnętrz w naszym sklepie stacjonarnym jest bezpłatny. Możesz również umówić się na projektowanie online kuchni, wtedy koszt projektu to 200 zł, które zwrócimy Ci, jeśli zrobisz zakupy za minimum 2500 zł na produkty użyte w projekcie. W przypadku mebli modułowych Atomia projekt w sklepie stacjonarny jest również bezpłatny, natomiast projektowanie online mebli Atomia czy swojej garderoby kosztuje 29 zł i jest to opłatna bezzwrotna.
Zachęcamy do sprawdzenia terminów i rezerwacji spotkań za pomocą Kalendarza spotkań. Zapraszamy też do kontaktu z naszą Infolinią (+48) 690 680 690, wspólnie znajdziemy dogodny dla Ciebie termin.
Spotkanie z doradcą w sklepie to przede wszystkim przedstawienie wizualizacji układu mebli, natomiast sesja z projektantem (online bądź w sklepie) zapewni Ci całościowy projekt pomieszczenia (meble, podłogi, oświetlenie…). Obie opcje oferują profesjonalne doradztwo, wybór należy do Ciebie.
Różni się jedynie sposób komunikacji. Obie opcje oferują profesjonalną, kompleksową usługę i komplet materiałów: wizualizację Twojego nowego wnętrza, szkic oraz rzut pomieszczenia, a także dokładny kosztorys wraz z listą produktów. Jeśli wolisz spotkanie online w domowym zaciszu, wybierz projektowanie online. Jeśli zależy Ci na bezpośrednim kontakcie i zapoznaniu się z rozwiązaniami oferowanymi przez Castoramę w sklepie, wybierz spotkanie na żywo.
Przemyśl swoje oczekiwania i potrzeby. Jak dużego zakresu metamorfozy, remontu potrzebujesz? Czy cenisz sobie wygodę czy kontakt bezpośredni? Ile czasu chcesz poświęcić na projekt? Jeśli odpowiesz sobie na te pytania, z pewnością będziesz wiedzieć na który rodzaj usługi się zdecydować. Każde podejście jest profesjonalne i kompleksowe i dostarcza kompletny zakres usługi.
Po zakończonej sesji projektowania otrzymasz wizualizację Twojego nowego wnętrza, szkic oraz rzut pomieszczenia, a także dokładny kosztorys wraz z listą produktów.
Zarówno przed spotkaniem z projektantem jak i doradcą (bez względu na spotkanie na żywo czy też online) należy zwymiarować pomieszczenie. Możesz zrobić to sam (zobacz instrukcję tutaj), bądź skorzystać z usługi wymiarowania. Wypełnienie ankiety dotyczącej projektu z pewnością ułatwi pracę podczas sesji.
Tak, można to zrobić. W treści wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji otrzymasz link umożliwiający zmianę terminu do 24 h przed sesją. Anulować lub zmienić termin możesz również telefonicznie z pomocą konsultantów Infolinii (+48) 690 680 690 lub bezpośrednio w sklepie bez ograniczeń czasowych.
Tak, w terminie 30 dni od przekazania Teczki Projektu, Klient może zwrócić się dwukrotnie o dokonanie zmian w Teczce Projektu, polegających na niewielkich modyfikacjach funkcjonalnych lub organizacyjnych, które nie zmieniają całości przyjętej w Projekcie koncepcji (np. zmiana kolekcji) lub struktury i powierzchni projektowanego pomieszczenia. Projekt ma spełniać oczekiwania klienta. Zmiany są więc naturalne i nieuniknione. Jesteśmy tu dla Was.
Efekt końcowy zobaczysz w momencie zakończenia sesji projektowania, natomiast komplet materiałów - Teczkę Projektu (wizualizację Twojego nowego wnętrza, szkic oraz rzut pomieszczenia, a także dokładny kosztorys wraz z listą produktów) otrzymasz do 5 dni roboczych od momentu zakończenia ostatniej sesji na której zaakceptowano projekt.
Zareklamować usługę projektowania możesz mailowo pisząc na adres bok@castorama.pl, bezpośrednio w sklepie bądź telefonicznie (+48) 690 680 690. Reklamację możesz również złożyć pisemnie - listem na adres Castorama Polska sp. z o.o.: ul. Krakowiaków 78, 02-255 Warszawa.
Możesz zostawić opinię pisząc na adres bok@castorama.pl bądź skontaktować się z nami za pomocą Infolinii (+48) 690 680 690.
Tak, można to zrobić. W treści wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji otrzymasz link umożliwiający zmianę terminu do 24 h przed sesją. Zmienić termin możesz również telefonicznie z pomocą konsultantów Infolinii (+48) 690 680 690 lub bezpośrednio w sklepie bez ograniczeń czasowych.
Tak. W treści wiadomości z potwierdzeniem rezerwacji otrzymasz link umożliwiający odwołanie wizyty (możliwe jest tylko do 24 h przed umówioną sesją). Jeśli chcesz odwołać wizytę później niż 24 h przed sesją, możesz zrobić to telefonicznie lub bezpośrednio w sklepie.
Aby zmienić opcję projektowania, musisz odwołać zarezerwowaną usługę i wybrać nowy model projektowania i nowy termin spotkania.
Aby zmienić sklep, w którym umówiono usługę, musisz odwołać zarezerwowaną usługę, wybrać nowy sklep i nowy termin spotkania.