Nasz kodeks postępowania
Pracujemy wszyscy razem, aby umożliwić każdemu poprawę warunków mieszkaniowych.
W naszym Kodeksie Postępowania ustanowiliśmy standardy zachowań, jakich oczekujemy oraz wskazaliśmy wartości naszej firmy, dzięki którym możemy utrzymać niesłabnącą renomę. Fakt, że stawiamy przed naszymi pracownikami i kontrahentami wysokie wymagania, pozwala nam prowadzić działalność w sprawiedliwy i uczciwy sposób. Chodzi o wspólną odpowiedzialność za bycie szczerym, transparentnym i uczciwym. Od tej zasady w Kingfisher nie ma odstępstw. Chcemy tworzyć środowisko pracy oparte na zaufaniu, w którym każdy będzie mógł bez obaw zgłaszać swoje zastrzeżenia i wątpliwości. Pozwoli nam to chronić nasz biznes, interesy naszych klientów, pracowników, udziałowców, inwestorów i społeczności, którym służymy – nie tylko dzisiaj, ale także w perspektywie długoterminowej. Dziękujemy za Wasz wkład w te działania.
Nasz Kodeks Postępowania w Castorama
Kodeks Postępowania pomaga w promowaniu kultury, której podstawę stanowi przejrzystość, uczciwość i sprawiedliwość. Wyznacza indywidualne i wspólne obowiązki w zakresie tworzenia oraz utrzymywania zgodnego i etycznego środowiska w Kingfisher.
W tak globalnej i zróżnicowanej organizacji jak nasza, Kodeks Postępowania nie jest w stanie objąć i opisać każdego przypadku. Zamiast tego określa zachowania, których oczekujemy od każdej ze stron naszej działalności biznesowej oraz od naszych współpracowników, abyśmy razem mogli spełnić wymogi najwyższych standardów etycznych.
Więcej informacji znajdziesz w pliku: "Nasz Kodeks Postępowania".