Marketplace
Wszystko, co musisz wiedzieć o naszym modelu sprzedaży
Na castorama.pl dbamy o to, aby każdy miał dostęp do szerokiej gamy produktów dla domu i ogrodu. Dlatego też nasz serwis łączy dwa modele sprzedaży: własny oraz Marketplace, aby zapewnić Ci jeszcze większy wybór i wygodę zakupów.
1. Sklep Internetowy Castorama – Twoje zaufane źródło produktów
Część produktów dostępnych na castorama.pl jest sprzedawana bezpośrednio przez Castorama Polska. Oznacza to, że kupujesz od nas, a my odpowiadamy za cały proces – od opisu produktu, poprzez realizację zamówienia, aż po obsługę posprzedażową.
- produkty te są wyraźnie oznaczone na stronie produktu i w koszyku jako "Sprzedawane i wysyłane przez Castorama"
- w przypadku tych produktów możesz zamówić je przez stronę castorama.pl i skorzystać z opcji dostawy do domu lub odbioru osobistego w sklepach stacjonarnych Castorama
- do zakupów tych mają zastosowanie nasze standardowe zasady zwrotów i reklamacji – znajdziesz je w Regulaminie Sprzedaży Castorama.
Castorama odpowiada za zgodność produktu z umową zgodnie z przepisami prawa.
2. Marketplace Castorama – Szeroka oferta od sprawdzonych partnerów
Obok naszej własnej oferty znajdziesz również produkty oferowane przez zewnętrznych sprzedawców (firmy) na naszej platformie Marketplace. W jej ramachcastorama.pl jedynie udostępnia technologię i stronę internetową, aby te firmy mogły prezentować i sprzedawać swoje produkty.
- w przypadku produktów z Marketplace umowa sprzedaży zawierana jest bezpośrednio między Tobą a zewnętrznym sprzedawcą
-
sprzedawca zewnętrzny odpowiada za realizację umowy, w tym za:
-
opis produktu,
-
cenę i warunki dostawy,
-
zgodność towaru z umową,
-
procedury zwrotu i reklamacji
-
- produkty oferowane przez partnerów są wyraźnie oznaczone jako "Sprzedawane i wysyłane przez [nazwa firmy]"
Szczegółowe informacje o zasadach sprzedaży i odpowiedzialności każdego sprzedawcy znajdziesz na podlinkowanej nazwie firmy dostępnej na stronie produktu.
Więcej informacji o podziale obowiązków pomiędzy Castorama a sprzedawcami zewnętrznymi na Marketplace znajdziesz na stronie: https://www.castorama.pl/regulaminy/podzial-obowiazkow
3. Jak kupować u różnych sprzedawców na castorama.pl? To proste!
Niezależnie od tego, czy kupujesz produkty od Castoramy, czy od sprzedawców z Marketplace:
-
masz jedno konto klienta dla wszystkich zakupów
-
wszystkie wybrane produkty trafiają do jednego koszyka
-
zawsze realizujesz jedną transakcję płatniczą dla całego zamówienia. Metody płatności mogą zależeć od zawartości koszyka.
4. Dostawa – każdy sprzedawca wysyła osobno
Pamiętaj, że każdy sprzedawca (Castorama lub firma z Marketplace) wysyła swoje produkty osobno. Oznacza to, że jeśli w Twoim zamówieniu znajdują się produkty od różnych sprzedawców, otrzymasz je w oddzielnych przesyłkach. Status każdej przesyłki możesz śledzić w panelu "Moje zamówienia" lub w e-mailach od firm kurierskich.
WAŻNE! Odbiór w sklepie stacjonarnym jest możliwy tylko dla produktów sprzedawanych i wysyłanych przez Castorama.
5. Zwroty i reklamacje – bezpośrednio do sprzedawcy z Marketplace
W przypadku chęci zwrotu lub reklamacji produktu zakupionego od sprzedawcy z Marketplace:
1) Sprawdź, kto jest sprzedawcą – informacja ta znajduje się na stronie produktu i w podsumowaniu zamówienia.
2) Wejdź w zakładkę "Moje zamówienia" i znajdź konkretny produkt.
3) Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą - jeżeli posiadasz konto na castorama.pl możesz skontaktować się poprzez dostępny w koncie Klienta formularz (w przypadku braku konta możesz skontaktować się ze sprzedawcą poprzez link w mailu z potwierdzeniem zamówienia)
4) Postępuj zgodnie z instrukcjami sprzedawcy, ponieważ każda firma może mieć własne zasady zwrotu.
5) Oczekuj potwierdzenia przyjęcia zwrotu i informacji o ewentualnym zwrocie środków.
Castorama nie pośredniczy w procesie zwrotu produktów z Marketplace. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu danego produktu z Marketplace znajdziesz w sekcji Sprzedawca w zakładce Polityka zwrotów.
6. Programy lojalnościowe i rabaty
Rabaty, kupony i punkty z programu „CastoPro” działają tylko dla produktów sprzedawanych i wysyłanych przez Castorama i mogą być realizowane tylko w sprzedaży stacjonarnej. Produkty z Marketplace są wyłączone z programów promocyjnych.
Mamy nadzieję, że te informacje pomogą Ci w komfortowych i udanych zakupach na castorama.pl! Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny tutaj >>
7. FAQ - Najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów na castorama.pl
1) Jak sprawdzić, od kogo kupuję danych produkt?
Informacja o sprzedawcy znajduje się na stronie produktu. Zobaczysz tam "Sprzedawane i wysyłane przez Castorama" dla produktów Castoramy lub "Sprzedawane i wysyłane przez [nazwa firmy]" dla produktów z Marketplace.
2) Czy mogę odebrać wszystkie zamówione produkty w sklepie stacjonarnym?
Nie, odbiór w sklepie stacjonarnym jest dostępny tylko dla produktów sprzedawanych i wysyłanych przez Castorama. Produkty od zewnętrznych sprzedawców z Marketplace są wysyłane bezpośrednio przez nich.
3) Gdzie zgłosić zwrot lub reklamację produktu zakupionego od firmy z Marketplace?
Zwroty i reklamacje produktów z Marketplace należy zgłaszać bezpośrednio do sprzedawcy, a nie do Castoramy. Skontaktuj się ze sprzedawcą poprzez formularz kontaktowy w zakładce "Moje zamówienia". W przypadku braku konta możesz skontaktować się ze sprzedawcą poprzez link w mailu z potwierdzeniem zamówienia.
4) Czy mogę użyć moich rabatów i punktów CastoPro na wszystkie produkty?
Nie, rabaty, kupony i punkty z programu „CastoPro” działają tylko dla produktów sprzedawanych i wysyłanych przez Castorama i tylko w sprzedaży stacjonarnej.
Produkty z Marketplace są wyłączone z tych promocji.
5) Czy za zamówienie zawierające produkty od różnych sprzedawców zapłacę oddzielnie?
Nie, wszystkie produkty dodane do koszyka trafiają do jednej transakcji płatniczej, nawet jeśli pochodzą od różnych sprzedawców.
6) Czy kupując równocześnie produkt Castoramy i z Marketplace płacę za jedną dostawę czy za dwie?
Płacisz tylko za jedną dostawę – dotyczy ona wyłącznie produktów sprzedawanych i wysyłanych przez Castoramę. Dostawa produktów z Marketplace jest w takim wypadku darmowa.